Onsdag .

Hejsvejs allihopa . :)
Idag så missade jag bussen , hehe . så jag fick åka te bankeryd och ta bussen därifrån . Kom lite försent te skolan , så missade latinförhöret . Det gråter man ju inte över precis . ;)
Sen flöt det bara på , Y - ämne hela dagen . Först skulle vi göra en dokumentation av våra sisaltårtor som vi gjorde första veckan .
Sen fick vi jobba lite med kompendiet , sen fick vi nya latinglosor , blää .
Men sen vare lunch , gött tänkte jag . Men nejnej , nån jävla fisk och hummersås . låter det spec gott ? nej , trodde inte det hlr . Så vi tryckte i oss lite och sen gick vi och köpte godis ist . ;D

Sen började nästa lektion , - Handel & service . Bara skriv och tråk . Men vi fick sluta 40 min tidigare . :D
Så jag åkte och köpte cigg sen drog jag te Hampus , inte så mkt att berätta om när jag va där . Fredrik & Ferdinand kom , jag somnade , sen tvinga jag han att glo one tree hill & gossip girl med mej . :J
Vid åtta åkte jag ner te juneporten och mötte Adam , vi åkte hem . Lagade mat , kollade på änglagården .
Haha , men sen fick jag nog så jag gick och satte mej vid datorn , så ringde Hampus så pratade jag med han , och nu sitter jag här . :)

Men nu ska det nog bli sängen , måste ju upp imorn med . ^^,
Elmia garden imorn med alla florister , hoppas verklligen vi slutar tidigt . :)
NattiNatti , hörs imorn . :D
TackHej ! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0