Torsdag .

Hej . :)
Hur har eran dag varit då ?
Min har varit tråkig , ush .
Förutom sista lektionen , den va kul . Jag Petra Ida & Frida satt och planerade hur vi skulle fira idas födelsedag . Kommer bli hur bra som helst . :J
MenMen , efter skolan så åt jag pizza med mina bröder , hööh . Sen åkte jag te kinnarps .
Träffade ida , och väntade på malin för hon hade sagt hon skulle va där 20 i . men hon kom inte , och jag får inte tag på ehnne . Vart fan är du malin ? :O
Men iaf , så jag och ida gick och ställde oss .
Sen började matchen . Ska inte gå in på detaljer .
Hv vann iaf med 2-1 i sd .
Men det va väl ingen som trodde något annat ? ;)
Men nu måste jag gå och fixa iordning kläder , sen ska jag nog gå och lägga mej . :)
hörs !
Küsse , nattinuffsan . :*

 

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0