Första inlägget .

Eh , jag är inte så bra på sånthär . Men tänkte give it a try . (;
Jag kan väl börja med att säga att igår firade jag & min pojkvän 2 månader & att jag är den lyckligaste i världen . :)
& jag har precis börjat Florist på bäckadal nu för några veckor sen , & jag tycker det är helt underbart .
Sån skillnad sen högstadiet , mkt mer soft & inte massa jobbiga ämnen som kemi & fysik & blää .
Så det är jävligt najs .
Men idag så skulle jag inte slutat förens vid halv 5 , så jag tog mej friheten att stanna hemma idag . HEHE .
Så ist har jag gjort lite nytta & rensat min garderob , hittade rätt mkt jag inte visste jag hade . Kommer bilder senare . ( :
Mina planer för helgen är jag inte riktigt säker på än , skulle eg på en fest ute i bottnaryd . Men känner mej inte så taggad för det . Får se om jag hittar någon fest inne i stan , annars får det nog bara bli en slapp helg med pojken .
Fika med Lina på lördag också , ska bli trevligt . :)
Men nu ska jag dra & duscha . Men vi får se hur det går med denhär bloggen . :)
See ya .

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0