Gulligull .

gulligull har inget med det jag tänker skriva att göra . Men kom inte på någon bra rubrik . (a)

Måndag - Jag åkte te skolan , va där 40 min för tidigt . Hade glömt att vi börjar senare på måndagar . :(
Men iaf , träffade lollo . jag hade inga cigg så hon va så gullig och lånade ut te mej . :) så satt vi där ute och rökte och pratade så vi "glömde bort" tiden . Sen kom vi fram te att vi inte orkade gå på datorkunskapen så vi drog ner te stan & käkade pizza , muums . bra frukost . & som efterrätt gick vi och köpte godis . HEHE !
Sen gick vi tbx te skolan & hade bild . :)
Sen träffade jag Asta efter skolan så åkte vi te ljungarumsskolan & hälsade på . Men jag skulle va med Hampus , så Asta fick tralla hem .
Sen va jag bara hos Hampus , och vi gjorde inget spec , det brukar vi ju inte göra . Höhö .
Åkte hem vid 9 och kollade på Magnus Betner . så jävla bra ! :D

Tisdag - Jag försov mej , så jag struntade i skolan helt . HEHE .
Åkte faktiskt och simmade , så duktig är jag . ;)
Efter det åkte jag hem & bytte om sen bar det av ner te stan & träffade linda , vi drog runt där te halv 5 typ .Hittade vääärldens snyggaste tröja , älskar den . kanske kan visa bild sen , men har ingen bild nu . :O
Men jag ska faktiskt få den av pappsi . :D
& Linda hittade två par asheta skor , som hon dock hade lite svårt att få på sej pga att hon inte hade några strumpor . Jag försökte hjälpa , men det gick inte ändå . :( men hon ska harom ändå . :D
Skorna kan ni glo sönder på lindas blogg . - LNygren.blogg.se :)
Sen åkte jag te Hampus och vi glodde tv och så bara . & nu sitter jag här . :)
Latin te imorn , såååå roligt . Hatar latin , helt oförstårligt .
Men aja , måste väl öva lite på det nu ändå , inte för något kmr gå in . Men ändå .
TackHej ! :*


Kommentarer
Postat av: Linda.

UPPDATERA MERA DÅ DIN UNGE!

2008-09-23 @ 22:47:54
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Petra

Svar på din komentar i min blogg xD

7 minuter!!! Du måste ha ett världigt snabbt internett xD Jag har redan den filmen på datorn, den e skit bra :D tycker jag då ^^'

2008-09-29 @ 07:27:19
URL: http://petora.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0