Hemma !

Hehe , nu har jag äntligen kommit hem igen . :)
Har inte kunnat skriva något för jag har itne haft tillgång te någon dator förstår ni . Men nu är jag back on track ! (;
Kom precis hem från hv , fyfan va jag skämdes . 3-1 te linköping . hur fan lyckas man . Det va ju förfan som om dom åkte runt och sov på isen , så jävla dåligt !
Men nu tänker jag inte prata mer om det för då blir jag bara deprimerad . :(

Kan ju skriva lite om veckan som jag vart hos emma . :)



I veckan
hände det väl inte så mkt , va i skolan , träffade Hampus , Va med kompisar .
Sen så köpte jag den jätte gosiga tröjan jag pratade om . :D Bilder kommer imorn när jag orkar ta kort . (a)
Men jag fick låna pengar av emma te att köpa den , för jag har förtfarande inte fått några pengar ! , jag har fått damp ..

& Fredags så va jag först med lollo på a6 , vi käkade mc donalds & sen shoppade vi lite smågrejer , sen drog vi ner te stan . Lollo åkte hem & jag träffade SAAAANDRA ! , älsklings sandra . Fyfan va jag har saknat dej , vi stod typ bara och kramades heeela tiden . <33
Men sen åkte jag med lina hem te henne & lagade mat , sen kom linda & emelie så hade vi myskväll . :)

Lördags , SBN discot då , sån jävla besvikelse .
för det första stog det att det skulle vara skum .
Det va inget jävla skum .
Sen skulle det vara 4 dansgolv , det va bara ett .
& dom som hade köpt biljett innan fick stå jätte länge i kö & dom som itne ahde köpt biljett fick gå före , så jävla sjukt . Men vi drog rätt tidigt hem te asta för vi skulle ha efterfest , men vi orkade inte så asta körde hem alla så gick vi och la oss . heh .


Söndag , Vaknade hos Asta , käkade frukost , somnade igen , vaknade av att Hampus ringde , åkte te Hampus , Myyyyste , Åkte hem . :) hhe

Imorn ska jag te mormor och morfar och äta . :)
För Mamma och Pappa har kommit hem ifrån italien nu . & jag fick en parfym , Forever and ever Dior . :D


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0