LYCKA !

Kom precis nu hem från säsongens första hockey match , helt jävla underbart !
Jag stod och log hela första perioden bara för jag hade längtat så . :)
Men iaf , jag klantade ju te mej först med . haha .
först hade jag biljetten , så skulle jag byta byxor . Så la jag den på bordet , sen tog jag andra byxor & sen bara gick jag .
Jag bara gick ! utan att tänka !
Sen när jag satt på bussen , kommer jag på . & jag bara HELVETE !
så av bussen , på nästa , hämta biljetten & åka tbx .
20 över 7 va vi där . Matchen började halv . Vi fick vääärldens sämsta platser första perioden .
Men sen tog vi och klämde oss upp & fick asbra dom två andra .
Så jävla go match vare !
Hv vann ju såklart ! :*
6 - 2 . Snacka om utklassning . ;)
Liksom , Hata Hata Hata Göteborg ! :D


<3

Lille Mallan . 8-| <3

& sen efter matchen så köpte pappsi en matchtröja te mej . :) För som sagt så är allt jag har med jämtin så .
Funderar på att trycka in Martin Thörnberg . Men vi får se . :D



Men nu ska jag dra & duscha . (;
TackHej ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0