Onsdag .

Kom precis hem nu , har varit hos min syster . Åkte hem från skolan efter första lektionen , så jävla seg va jag .
Inget kom in så jag kände det bara va onödigt att jag va där . Plus att jag hostade och snorade och så . :J
Men nu så har jag ingeeeeeen aning om vad jag ska göra . :P
Imorn har vi i läxa att ta med 2 sorters grönt med olika karaktääääääär .
Jag känner mej inte så taggad för att gå ut och leta blad liksom . menmen .
Ah , och imorn så fyller lina år , Grattis på henne ! :* <3
Så på lördag blire partyparty för linis då . :)
Sen på söndag blire HV ! , men klockan 5 . va är det för jävla tid att ha en hockeymatch . keh .
Men nu ska jag faktiskt fixa lite läxor . :J
TackHej ! :*





& vi har gjort om vårt tvrum också . Jag tkr det blev ganska hett . ;D

Kommentarer
Postat av: Vaim

Tack gumman :) <33

2008-09-17 @ 17:03:20

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0