Datorfri-helg .

Jag kan faktiskt förklara varför det inte blivit någon bloggning denna helgen . Det är faktiskt så att jag och Hampus körde en datorfri-helg , för att vi gör nästan inget annat än att sitter vid datorn nästan .
Så denna helgen gjorde vi ist ..

I fredags så åkte vill till min mormor och morfar och åt middag , dom hade ju inte träffat honom innan så det var väl lite kul . hehe . Vi firade även 9 månader då , hurrahurrahurra . Sen på kvällen var det hockey och efter det somnade vi båda som på stockar !

I lördags gick vi upp tidigt och duschade och fixade , sen bar det av mot torget med Hampus mamma . Jag köpte ett nytt tungsmycke och lite annat . Jordgubbar bla , fast dom smakade ju dock bara vatten ..
Efter torget tog vi en fika på Johans . Mätta och belåtna åkte vi hem till Hampus igen , vi satte oss lite ute i solen men det slutade med att vi gick in och sov , helt slut efter flera timmar på stan ..

I söndags
( idag ) så har vi varit på hockey , inget mer faktskt . Haha , jag åkte ju iofs hem direkt efter hockeyn .
& nu sitter jag här ..

Ja , det var min helg ! , har nog några bilder . Ska kolla kameran , så kommer dom sen . Hejjs . :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0