Godkväll allesammans !

Kom precis hem ifrån älsklingen . Det har varit en rätt så lam dag idag faktiskt .
Började med Svenska prov . - Gick skit !
Efter det blev det engelska prov . - Gick faktiskt rätt bra .
Sen så tog jag och slutade . Skulle eg slutat vid fyra men jag kände för att sluta vid 12 ist . Haha !
Så jag åkte ner och mötte Linda i stan , vi satt vid hamnkanalen och pratade och bara mös .
Efter det kom Hampus och vi gick lite på stan . Sen åkte jag och Hampus hem till honom och Linda åkte iväg åt andra hållet .
Verkligen jätteintressant dag !

Som sagt , kom precis hem . Tänkte jag skulle ta och välja mina kläder tills imorn så jag kan sova lite längre . DamDamDam . Känner att jag sover för dåligt faktiskt ..

Vi hörs senare ! :*

Kommentarer
Postat av: Hampus

Är du tvungen att ljuga o säga att du hade inställd lektion? O_o

2009-04-27 @ 19:18:21

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0