Hej !

Jag har inte glömt bort er ! , har bara inte haft tid .. Förlåt .
Men nu är jag iaf tillbaka .
Veckan har varit mysig , grillning och Hampus fyllde år .
För er som följt bloggen sen innan vet ju att jag skulle sluta röka på Hampus födelsedag .
Vaknade på morgonen , hade inga cigg . Blev självklart lite tjurig p.g.a det . & efter bara några timmar orkade inte Hampus med att jag skulle vara så arg och bitter . Så han köpte cigg åt mig , haha !
Så det sket sig alltihopa .. men ska iaf börja trappa ner .

& jag har fått praktikplats ! På blomsterhörnan i värnamo , ska faktiskt bli hur kul som helst att bo hos Maria med alla barnen . :)

Nu är jag hemma hos mig , Hampus är också med men han sitter där nere och spelar tvspel med mina bröder . ;)
Han har kört fyrhjuling idag och han är hur stolt som helst , haha .

Men nu ska jag fixa ihop lite kollage åt er små sötisar ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0