Honey, I'm home !

Ja , är äääääntligen hemma ifrån skolan . Idag har jag längtat hem hela långa dagen . Var så himla tråkig skoldag också , Matte engelska & svenska . Ingen höjdare ! , men efter skolan åkte jag först ner till stan & solade . Efter det åkte jag upp till a6 & åt på Soya med min bror . Visst känns mat mkt godare när det är någon annan som betalar ?

Men jag ska faktiskt bara slänga in en dagens outfit lite snabbt och efter det ska jag ut och gå en runda med hunden .




Vitt linne ifrån Gina T .
Tubtop som jag har som kjol ifrån Vila .
Jacka ifrån Gina T .
Halsband ifrån H&M .
Skor ifrån Din sko .


Ja , vi hörs som sagt när jag kommer tillbaka ! , ha det bra .


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0