Onsdag .

Godmorgon !
Ja , jag började dagen med att försova mig och missa bussen . Duktiga mig !
Men nu är jag iaf i skolan .. Sitter på lektionen och gör en powerpoint om växtarrangemangets historia . Elr , sibel gör och jag tittar på . :)

Idag har jag väl inte så mkt planerat , blir en träff med Linda efter skolan hade jag tänkt .
Sen får jag se om jag hinner åka till Hampus elr inte , han ringde nämligen mig inatt vid typ 2 och ville jag skulle komma till honom . Haha .

Men ja, slutar alldeles strax och då blir det lunch för jag är dödshungrig ! Mitt comviq kompis gick ut nyss också , känner mig så himla handikappad utan min mobil . :( men jag är tönt .

Vi hörs senare ! :*



Kommentarer
Postat av: Linda.

t-a b-o-r-t! Du vet vad jag har sagt.

2009-04-15 @ 11:10:20
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Linda.

Jag citerar: Lägg inte ut bilder utan att fråga, och nu har jag kommit på en annan grej, lägg absolut inte ut gamla bilder utan att fråga.



eller nej, skit samma. säger såhär ist: Lägg inte ut bilder på mig överhuvudtaget så blir det lättare.



Så ta bort den bilden nu som jag bad dig om för ett bra tag sen.

2009-04-15 @ 21:59:12
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0