Ändrade planer.

Ligger fortfarande i sängen. Ingen sortering. & denna lathet beror på att jag har världens hemskaste mensvärk. Såndär så man inte kan röra sig. Så jag ligger bara här och degar..
Kanske hinner det bli lite bättre så att jag kan springa ikväll. Men det tror jag knappat.

Imorgon ska jag nog på bio med Lina & kanske Frida. Bäck blir det! 
Sen vet jag inget mer om veckan. Elr, på Fredag ska jag förmodligen gå på bio med Hampus. Men det brukar inte bli som vi planerar så det är fortfarande öppet..

Men nu ska jag fortsätta att ägna mig åt absolut ingenting. Kanske sätta igång någon film iaf. Vet inte.
Vi hörs! :*

Kommentarer
Postat av: Milla

Då tar jag med den! :D

2009-08-30 @ 21:36:52
URL: http://millou.blogg.se/
Postat av: Hampan

Tar inte du p-piller?

2009-09-04 @ 01:12:53
Postat av: Alma

Jo.

2009-09-07 @ 22:18:29
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0