Gaah.

Internet vill verkligen aldrig som jag vill. Så det går inte att uppdatera så lätt. Igår hatade de mig verkligen.
Verkar ha mjukat upp sig lite idag. Men man vet adlrig, snart kommer det säkert koppla ifrån.

Men iaf, igår var lina här. Vi gick och badade och solade. Himla skönt. Sen när vi var påväg tillbaka kom adam med fyrhjulingen och så fick vi åka med. Det tyckte Lina var himla roligt. ;)

Ikväll ska jag också till Lina, imorgon skulle nämligen jp komma och prata med oss om den nya linjen som vi ska gå.
Så vi kanske kommer med i tidningen sen. ;)
& senare på kvällen blir det party. :D

Men nu ska jag dö, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Malin daaah tönt

Vad ska du gå för skoj linje?

Me miss you

2009-08-09 @ 16:35:00
URL: http://malinslaxfett.blogg.se/
Postat av: Linda.

Svar: Du är snygging :D

2009-08-10 @ 16:44:17
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0