Godkväll.

Försökte blogga innan skolan idag men mitt internet svek mig. Men nu funkar det, iaf för tillfället.
Skolan såg bra ut, lite liten dock. Men det blir säkert bra. :)
Får ju sprillans nya datorer och luncha på dragon. Riktigt najs!

Efter skolan idag så drog jag Lina & Linda ner till stan och tog en fika på johans, deras kycklingröra mackor. <3
Sen trallade vi bort till stan och kollade runt lite. Jag hittade ett par byxor som jag la undan, ska försöka få lite pengar av pappsi innan jag köper dom. ;)
Till sist solade vi och sen åkte jag hem.
Hade tänkt att vara nyttig idag och gå hem. Men det var ju sjukt varmt så jag bara längtade tills mamma skulle ringa och kolla vart jag va. Jag hann väl gå sisådär 5 kilometer innan det stannade en bil och sa: " hej alma, ska du ha skjuts?" & jag hade ingen aning om vem människan var. Men han sa att han kände min pappa så jag hoppade in. & det gick ju bra, så. :P Sen visade det sig att det va lille magnus. Har inte träffat honom på flera år, fattar inte hur han kände igen mig.

föresten, fick födelsedags-present utav Lina idag med.


Ansiktsmask, ögonmask och en kärlekstvål. :D

Kommentarer
Postat av: Emma

hela mitt kompendie har vaktmästaren slängt! jag sa till dem innan sommarlovet att bryta upp låset där kompendiet låg, men de tog bara vara på kläder som fanns i de små skåpen (gula däruppe)

2009-08-22 @ 16:55:51
URL: http://jkpgtjejen.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0