I'm, I'm, I'm your destiny calling. (8)

Hallå på er!
Dagen har varit hur tråkig som helst, bara prat hela tiden. Ville verkligen bara hem och sova.
Men det fick jag inte, nä. Jag va tvungen att va kvar där ända till halv 3. :(
Sen efter skolan har jag inte gjort ett skit. Elr jo, jag har tvättat katten. :D
Han hade krypit runt någonstans och fått någon slags olja på sig. Han vart inte glad på mig ska jag säga er!


Men sen torkade jag honom och mös. Så nu älskar han mig igen.


& nu ligger han i min säng och tvättar sig och har det gott. :)




Kommentarer
Postat av: Emma

haha aww vad söt han är ^^(a)

2009-08-24 @ 19:07:14
URL: http://jkpgtjejen.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0