I'm still alive.

Har inte varit hemma så har inte haft tid att blogga. Elr, jag kom hem typ sju idag.
Men jag sprang en runda direkt när jag kom hem, och sen rakade jag benen och gjorde ansiktsmask och grejer så tiden bara flög iväg.

Har eg inte så mkt att säga. Igår var jag med Malin, det var trevligt. Även om vi inte hade så mkt att prata om eftersom vi inte träffats på ett tag. Men det ska bli ändring på det!
& idag har jag varit med Hampus. Vi åt på donken, och sen kollade vi på jurassic park. :)

Imorgon är det skola igen, jag är inte alls lika taggad längre. Hatar att gå upp så tidigt. Men måste man, så måste man..

Men jag ska ta och äta lite nu och sen ska jag faktiskt sova, är sjukt trött. Men vi hörs imorn! :*

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh tack :) gud vad snäll du är:) är du säker på att jag får din? :) är jätte glad isf :D KRAM

2009-08-24 @ 07:43:14
URL: http://jkpgtjejen.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0