What difference does it make if I still want you.

Ja, det har inte blivit så mkt bloggning. För min syster har varit här och så har internet inte tyckt om mig.
Men nu är jag här iaf.

Kan berätta lite om dagen, hur ointressant den än var.
Jag gick upp runt 9, tog en springtur och sen bar det av till skolan. Vi träffades vid halv tolv. 11.46 var vi klara.
Sen tog jag & Lina en fika.
När Lina åkte hem gick jag och hämtade min mobil. Sen kom pappa och hämtade mig och sen har jag bara varit hemma.
Ja, så kul har jag haft idag..

Imorgon börjar jag åtta, så måste nog sova snart. Har ingen aning om när vi slutar dock.
Men vid 3 ska iaf jag på möte, jag vill inte.
& efter det vet jag inte, beror nog på vad dom säger på mötet och hur mkt skäll jag får och sådär.
Men jag har inte någon lust att sitta hemma denna helgen också. Men så är det när man varit olydig.

Men som sagt, måste sova nu. Vi hörs imorn! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0