1 December.

Jag hade nästan glömt bort att det var december idag, men sen slog det mig. & då kom jag på, vad roligt att det blev såhär lite vintrigt väder just idag då. Efter typ en månads regn. Hoppas det håller i sig bara. :)

Kom iaf precis in ifrån en timmes lång promenad. Det var hur skönt som helst, och acke var jätte duktig idag. :)
Har även gett kaninerna och katterna mat, för det verkar inte som någon annan här tänker det. Vi hade inte ens någon kaninmat? Så jag fick ge dom hö, elr är det halm? Äsh, dedär som dom äter. Det som är lite mer grönt. :)

Men nu ska jag gå in och ta en varm dusch, mina lår är helt illröda ifrån kylan där ute. Sen ska jag kolla på någon mysig film & dricka något gott. Vi hörs sen! :*

( kom föresten på vad som va fel med min kamera. Den laddade ut för ett tag sen. Så satte jag den i laddaren över natten, men sen funkade den ändå inte på morgonen. Men det är laddaren som är sönder. Det ska lysa en lampa när den laddar. Det lyser när man stoppar i den, sen slocknar den efter en liten stund. Så den lurade mig! :o men nu ska jag iaf lämna in den.. )


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0