Godnatt Tisdag.

Har tvättat bort sminket och borstat gaddarna. & nu ska jag krypa ner i min goa varma säng och glo på lite vänner.
Som jag alltid säger, man kan aldrig få nog av vänner..

Morgondagen vet jag itne hur den ser ut.
- skola till tre tror jag?
- åka till fars jobb för att få skjuts hem.
- Promenix.
- göra läxor. ( Eftersom jag "glömde" papprerna i skolan idag. )

Ganska tråkig dag, men mer än så orkar jag inte. Är lite piggare nu när det är ljusare, men inte tillräckligt pigg för att kunna gå upp 5 varje morgon och sen orka hålla igång hela dagen.

& Emma har fått kontraktet nu, vi flyttar nog inte förens den 1 februari. Fast det är iofs inte så långt dit ändå..
Kanske tom är bra, så vi hinner kolla allting. Det jag måste köpa nytt är: Byrå, överkast, sängkläder, grej så man kan hänga upp tvn på väggen och sen lite andra inredningsprylar.

Jag längtar så tills jag ska få inreda mitt rum, det ska bli så kul. :D

Men som sagt, sängen väntar. Ni får ha en skön natt så hörs vi imorn. Puss! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0