HejHej, kalla fossingar!



Tyckte det såg så soligt och fint ut idag så jag orkade inte luffsa runt i mina stora uggs, så det fick bli mina små tygskor som slängdes på. OjOj, vilket stort misstag! Bara när jag stod och väntade på stjuss så trodde jag dom skulle fala i bitar. Så när jag väl kom fram till skolan drog jag på vantarna på fötterna och sen vinterjackan över det, det hjälpte lite. Men dom är fortfarande kalla..

Orkade inte släpa med mig min dator till skolan idag eftersom vi inte har några ämen som kräver den idag. Men michelle är så snäll att hon lånar ut sin, hon har ju för all del svenskaprov nu. Stackars..
Idag är det ärtsoppa till lunch, ush. så det blir till att äta sallad och pannkakor. :P
Efter skolan åker jag med far min hem till Landet igen. Mitt rum är i stor behov utav en regel städning, så det är vad jag ska sysselsätta mig med idag..

Det var egentligen planerat att jag skulle julhandla med Sis, men det dök upp något. Vet ni vad som dök upp? Jo, det är ett par som ska komma och kolla på lägenheten. Hoppas dom vill ha den, och kan flytta nu!
För hon som bodde i den lägenheten vi ska ha, hon har ju redan flyttat. Så den står ju tom, men vi har inte råd att ha dubbla hyror så om ingen annan vill ha den nyvarande lägenheten är vi fast med den till februari. Det är väldigt surt faktiskt.. Men vi håller tummarna!

För övrigt, sluta röka går väl inte så bra. Har kortat ner lite på ciggen. Röker kanske 5-6 om dagen nu, ist för 8-9 som det var innan. Men det en long way to go..

Vill också tillägga att jag vet att det är hur tråkigt som helst att läsa en blogg utan bilder, men min kameraladdare har som sagt gått sönder. Men ska försöka fixa det så fort som möjligt..
Tills dess får det bli väldigt många google-bilder. :P

Men nu ska jag surfa runt lite innan jag och Michelle ska gå och luncha, vi hörs när jag kommer hem! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0