I skolan, men jag är typ den enda..


Jani, sitter här och har hur tråkigt som helst. Hade varit skönt att vara hemma idag. Inte för att jag är trött, utan för att jag kommer bli så trött när skolan är slut att jag kommer somna när jag kommer hem, det gör jag nästan alltid.

Men iaf, dagen ser ut såhär:
- skola till jag vet inte när.
- Stan med antingen Sis eller Daim.
- Promenix.
- Skriva engelska uppg.
- Göra laborations rapport.
( Jag kommer säkert inte göra dom två sista. HEHE. )

Nu ska jag försöka hitta något kul spel som jag kan spela dom kommande 38 minuterna. Hejjs! :*

Kommentarer
Postat av: Hampus

Lite väl mycket cleevage sötnos

2009-12-15 @ 22:45:21

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0