Jag älskar tee.

Tee måste fan vara något av världens bästa uppfinningar. Det är underbart. Spec nu på vintern.
Jag dricker minst en kopp varje dag. :)

Dricker en just nu. (a) Samtidigt som jag kollar på Navy.
Är dock ändå väldigt uttråkad, jag vet inte vad jag ska göra. & jag vill blogga, men jag kommer inte på något att blogga om, så det blir sånnahär meningslösa inlägg. Men det får ni leva med!

& vill bara tillägga. Kniven mot strupen, är inte det det töntigaste program ni någonsin sett. Om dom ska göra en rip off på gordon ramseys program så kan dom ju allafall göra det bra. Dethär är ju bara pinsamt.

Men nu började navy igen, vi hörs sen! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0