Godkväll !

Ja , nu sitter jag här igen . Idag var en lång dag . Det började med att jag verkligen verkligen inte ville gå upp idag på morgonen , men man var ju så gott som tvungen . Lindan var ju här också . Så jag kom upp , slängde på mej några kläder och sen bar det av mot skolan . I skolan idag så började vi på ett Alla Hjärtans dag arbete . Jag & Carro var hur effektiva som helst , vi gjorde klart allt teoretiskt på typ en kvart . Helt sjukt . Haha , men det känns iaf skönt . Ska försöka få bra på detta nu , lämna in det i tid och så . Jag lämnar ju aldrig in något i tid , om jag lämnar in det överhuvudtaget . Men på tal om det , haha tal . men ja . Imorn så ska jag visst hålla ett 5 min tal , är jag förbered ? nej . Kan jag det ? nej . Har jag inte ens börjat ? Nejnejnejnej ! Åh , jag får panik . Jag är verkligen skitdålig på att skriva grejer och sen läsa upp det för andra , så himla pinsamt .
Men jag ska iaf försöka nu , får väl hoppas jag får lite hjälp av Elin .

Veckans planer !
 - Imorn: skolan ifrån 8.10 - 16.00 himla skoj . yey . Sen hade jag faktiskt tänkt jag skulle träna efter det om jag orkar , för jag orkade inte träna idag . Jag va helt död , och det är jag fortfarande . Jag vill eg bara gå och lägga mej nu ! Menmen , det får man ju inte ..
Fredag: Då blire skola 8.10 - 13.55 . Sen efter det blire träning igen , sen hem och fixa . För på kvällen ! , då blire mat & alkohol med tjejerna . Sjukt kul ! :)

Men som sagt , nu måste jag faktiskt försöka göra lite på talet . hah . Stay real bitches ! ;*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0