Godnatt !

Nu ligger/sitter jag i sängen och gör scrapbooking och kollar på pongo !
Blev nästan klar med talet , vi ska bara renskriva och göra powerpointen imorn . :)
Skola imorgon ju , men trots det så är det ingen jobbig dag . För det första får jag kör pappa mej både till & från skolan , yey .

Först har jag ju skola , slutar vid 10 . Sen ska jag till tandläkaren . Vid 10.40 , så jag slipper städa ! som jag eg skulle göra imorn , så himla gatt ! :D
Men efter tandis så blire träning . Pappa kommer och hämtar mej efter det , då blir det hem & plugga .
Jag har blivit så himla duktig på sista tiden , både tränar och pluggar . Herregud , inte likt mej . haha .

Men nu ska jag fortsätta glo på filmen och pyssla lite . Hörs imorn ! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0