Hej .

Ja , för er som inte fattade . Så har jag och Hampus gjort slut nu . & jag tror att det är på riktigt denna gången . Han sa att han velat göra slut i två veckor och att han inte tkr om mej längre . Men det är smällar man får ta . Jag ska inte bryta ihop och bli som innan . I morse kändes ju det som det . Men med hjälp av en massa underbara vänner så har jag fått mej själv att inse att jag klarar mej , jag behöver inte någon att pussa på .
Jag är ju förfan singel ! , nu kan man festa igen , utan att hela tiden tänkta på att man inte ens får pussa någon .
Ja , jag är säker på att detta kmr gå bra . Iaf nästan .

jag har ju en underbart skoj kväll att se fram emot ! måste faktiskt börja göra mej iordning snart . Ska ju åka vid 6 .
Det blir ju att locka håret och grejer också !
Men innan det , så ska jag äta macka och dricka te med pappsen . See ya ! :*


Kommentarer
Postat av: Vaim

Det är bra alma, du är bäst! Ja ikväll då jävlar :) <3

2009-02-06 @ 15:03:59
Postat av: Linda.

"jag behöver inte någon att pussa på" vad menar du med det?!Jag som trodde att du alltid skulle behöva mig :'/ Fucking heartbreaker! <3333

2009-02-06 @ 15:25:46
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Alma

Linda: Haha , älskling . Men du är ju spec . :) Tkr alltid behöva dej , och att pussa på dej . ;D

2009-02-06 @ 15:51:02
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0