6 månader .

Ja idag har jag varit tsm 6 månader med världens bästa Hampus . Det känns fortfarande som om vi precis blivit tsm . Hur länge hade jag ine varit kär i honom innan då , 2 år ?
Kanske inte låter så länge . Men det kändes som en evighet , jag hann tom färga håret rött , lila , svart , blondt och brunt på bara dom två åren . & hann också gå egenom en emoperiod , en fjortis period och en slamp period .
Men jag är ändå glad att det tog så lång tid och att allt som hände , hände . För annars skulle vi inte ha samma sak som vi har nu . och jag skulle inte byta det vi har mot allt i världen .
Jag älskar när man bara kan ligga och titta på varandra  & när man bara förstår hur mkt man tkr om varann och aldrig vill vara utan varann . Ah , jag trodde verkligen inte att ett förhållande kunde vara såhär bra . Men jag hoppas att det blir föralltid .


Kommentarer
Postat av: Hampus

Iih, löv ya!

2009-01-06 @ 04:15:49

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0