Back on square one .

Jag skolkade ifrån svenskan , jag skolkade ifrån gympan och jag skolkade ifrån y-ämnet . Jag är ju tillbaka te att vara samma dumma lilla barnunge som jag va när jag gick i 9an . Såhär får jag inte hålla på , nej . Det måste sluta ! Måste verkligen skärpa till mig . Annars vet jag att detta kommer verkligen inte gå bra .
Svenskan och gympan har jag ingen anledning för . Men när jag skulle ha min sista lektion så mådde jag faktiskt dåligt . Det bara kom som ett slag i magen . & det har fortfarande inte släppt . Även så har jag sovit i flera timmar och ätit . Jag förstår inte .. Får hoppas det släpper tills imorn . Då ska jag ju träna , och det har jag verkligen längtat efter att få göra ! Aja , det återstår ju att se . Men vet ni vad som skulle vara skönt ?

att få slänga på sig en sånhär fin mysdress ifrån nelly och bara mysa framför tvn . Muums . :)
Men nu har ju jag ingen sån , men jag ska bannemej ändå krypa ner och mysa ! Vi hörs senare ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0