Film .

Tänkte bara skriva några filmer som jag sett nyligen . :)

- Step up . skitbra dansfilm .
- Serendipity . Bra kärleksfilm .
- Just Like heaven . Också väldigt bra kärleksfilm .

Det va dom jag kunde komma på just nu , jag kollar ju mest på vänner just nu så . Men ska snart komma med lite mer filmtips !

Hur har ni haft det idag då allihopa ? :) Själv så har jag ju sovit nästan hela dagen , kollade jag på step up och sen blev det duschen . & nu sitter jag här . hehe , väldigt intressant dag om jag får be .

Sen så ska jag bara lata mej , sätta på någon bra film och äta cheesecake . Så tjock är jag idag . :)

Men imorn ! , då ska jag träna . Har inte riktigt bestämt om jag ska simma elr gymma . Det märker vi , men träna måste jag i vilket fall som helst . :D

Kommentarer
Postat av: Linda.

Jasså, hur blir det med vårat tränande? När tänkte du höra av dej? :O

2009-01-12 @ 21:54:10
URL: http://lnygren.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0