Jag är sämst på att komma på rubrik .

Hej på er allihopa ! , jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera i bloggen det senaste . Jag vet inte vad det är med mej , har väl aldrig någon roligt att berätta . Det ända jag gör på fritiden är ju eg att vara med Hampus & lite andra kompisar . Inte så intressant att läsa om kanske . Men jag ska försöka bättra mej . Skriva om lite annat helt enkelt , och oftare såklart .
Men i detta inläggen blire lite mer fritid ändå . hehe .
Idag var jag ju ledig , gud så skönt . Så jag fick ligga kvar och läska Hampus när han gick te skolan . & när han hade gått så somnade jag ju såklart om . Hampus mamma kom och väckte mej vid typ 1 för då skulle vi äta . Så jag åt med hans mamma och pappa . Sen skulle jag te tandläkaren . Sista gången hos cptandläkarn ! :D har ju ingen tandställning kvar nu ju , hur skönt som helst . Så allt dom gjorde va och tog lite kort sen va jag fri ! :D
Så jag åkte hem te Hampus igen , och vill kollade på filmen The Hottie and The Nottie med Paris Hilton i huvudrollen . Den va väl sådär , rätt tråkig faktiskt . Sen efter det så masserade vi varann med massage olja . Hur jävla skönt som helst , gör varken ont elr kittlas sådär som det brukar göra om man inte har någon olja . Skönt , förutom att jag är helt oljig nu . Men ska snart duscha anyway . Det var min dag !
& så tänkte jag trycka in mina planer för veckan som kommer i detta inlägget också faktiskt . :)
Imorn så blir det ju skola igen , till fyra . Inte alls skoj . Sen efter det åker jag nog bara direkt hem . När man varit i skolan så orkar man ju faktiskt inget annat .
Fredag är jag ju ledig igen , yey ! Så jag ska simma med min syster . Och sen på kvällen skulle vi nog kolla på module . Jag vet inte riktigt än .
& lördag kanske jag skulle festa .
Söndag är ju den ultimata slappdagen , så jag gör som alla andra och slappar . :)

Ja , det va det . Nu ska jag kolla på lite vänner och försöka sluta tänka på att jag är så himla hungrig som jag är . haha .
Ha det så bra ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0