Ledig !

Jag vet , jag vet ! sämst uppdatering . Men jag har verkligen inte orkat . Men nu ska jag iaf skriva om min helg .

I Fredags så va det ju först skolan , städning i tre timmar . Jippie ! & jag hatar liselott , hon är bara för mkt att klara av . sånna borde inte få bli lärare . ush . Men iaf , sen efter skolan drog jag och carro och ida ner te stan , och jag köpte ett par jeans tights . Så underbart fina , jag visar bild sen . Ida drog hem efter inte en så lång stund . Men jag och Carro stannade kvar . Så vi gick bara runt och så pratade vi en massa , vi vågade knappt kolla på grejer bara för att ingen utav oss hade pengar te något . Hehe , men jag skulle ju åka och hälsa på min syster som inte mådde så bra . Så eftersom jag är världens bästa syster så köpte jag med mej fika till henne . :) När jag kom dit så kollade vi vänner och fikade , sen sov jag lite och sen åkte jag te Hampus . & hon Hampus gjorde jag inget spec , mys . Ah , det va min fredag . :)

& löradg så träffade jag Linda på råslätt . & sen åkte vi hem te Hampus och såg på vänner . Mattias kom efter ett tag , och så tvingade han oss att stänga av vänner . Ist så såg vi på en film som hettte donkey punch . Helt wierd film .

Söndag hade vi bara mys . Film och sovande .

Men idag , så har jag faktiskt precis vaknat . jag sov ju hos Hampus inatt , vi var uppe och pratade hela natten . Vid typ 5 somnade jag iaf . & hampus gick upp och duschade vid halv 7 . tyckte synd om lillen . :)
Men iaf ! , nu måste jag faktiskt gå och ta mej någonting att äta . Vi hörs senare ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0