Nu sitter jag här ..

.. med världens jobbigaste hicka . en såndär som man hela tiden tror ska sluta och sen bars smyger den på sådär jobbigt när man minst anar det . fyy . Får hoppas det går över snart , för ibland kan jag ha hicka i mer en 30 min . hur jobbigt som helst .. Men anyway . Kom precis hem ifrån älsklingen , vi kollade på en skräckfilm . Som jag tänkte jag skulle skriva om imorn , för idag orkar jag faktiskt inte . Ska gå och lägga mej nu , så jag kan gå te skolan imorn . Tänkte träna också , om jag hittar någon att träna med förståss .
Men nu ska jag ju som sagt sova , borde ni också göra tkr jag . ;) Hehe .
Sov gott , så hörs vi imorn ! :*


Vad tkr ni om dessa lockarna då ? :)

Kommentarer
Postat av: maggis

Jag är ganska så avundsjuk på dina lockar faktiskt:) Även ifall jag inte sätt så noga på dem (heh), jag har inte ens ordentliga lockar utan mitt hår står mest åt alla håll. :)

2009-01-20 @ 18:12:26
URL: http://maggissen.blogg.se/
Postat av: Vaim

Jätte fina (:

2009-01-21 @ 17:53:52
URL: http://lina.vaim.se

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0