Onsdag .

Hej ! igår blev det visst ingen uppdatering .. Men jag kan ju berätta vad jag hade för mej ist .

  • Först skola . Svenska , engelska , matte . Kom 40 min försent .
  • Te Mormor & Morfar och fika och så .
  • In te stan & träna med Linda .
  • Iväg och köpa cigg .
  • Hem te Hampus .
  • Glo film , spy school .
  • Jag & Hampus gjorde slut .
  • Jag & Hampus blev tsm igen .
Ja , det var gårdagen . :)
Så dagen också då ,

  • Började 8 . 11.45 var jag i skolan .
  • Ha floristik med åsa . Ingen liselott . YEYE !
  • Få skäll av Glen och om jag skolkar en lektion innan sportlovet så ryker mina pengar . :(
  • Floristik med åsa igen .
  • & nu sitter jag här .
Himla intressant . Javisst ! & föresten , liselott har färgat sitt hår lila . (?) du är förfan en morsa ! usssh .
Men nog om det .
Jag är skithungrig , så jag ska ner och ta något och äta coh sen ska jag glo gossip girl och OTH ! :*

Min gravkrans . :)

Kommentarer
Postat av: Linda.

"Jag & Hampus gjorde slut.

Jag & Hampus blev tsm igen."

What?

2009-01-28 @ 18:07:28
URL: http://lnygren.blogg.se/
Postat av: Alma

Linda : Ja , vi gjorde slut . Men sen blev vi tsm igen .

2009-01-28 @ 20:49:39
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0