Sämst uppdatering !

Jag vet , jag är sämst på att uppdatera . Men jag har varit hos Hampus och vi har haft så himla mysigt och kul hela tiden .
Vi har kollat hela säsong 2 , 3 av vänner . Jummie ! & så har vi lanat age of empires , jag vann allt några ggr . Aldrig besegrad helt dock ! :J Hehe .
Men nu är jag iaf hemma , hampus börjar ju skolan imorn . Så fick ta mitt pick och pack och sticka hem . :(
Själv så börjar man ju inte förens på torsdag . ;) Men ändå , det är inte långt ..
Men jag tänker såhär , höstterminen gick ju fort , så hoppas att vårterminen går ännu fortare . & sen saktar det ner när sommarlovet kommer . :D låter hur bra som helst tkr jag , tkr inte ni ? :)
Något som jag nästan stör mej ännu mer på , nu när jag vill ha sommar så kommer det snö & snö & sen snö ! Vad i helvete ? Vart är världen påväg eg , nej fy . Hehe , men nu ska jag inte få er mer deprimerade . Vi hörs ! :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0