Skola idag ..

Godmorgon på er allihopa , hur känns det ? skola ? för mej känns det iaf skit . Jag mår skit , skolan är skit . Allt är bara skit .
Jag tror faktiskt inte att jag är kvar i skolan hela dagen . Jag går te fyra liksom . Och jag som redan mår så dåligt , tror nog inte skolan gör det bättre . Men ibland måste man ju göra saker man inte vill . Men aja , tänkte bara slänga in en snabb dagens sen ska jag fixa lite grejer . Jag vet inte riktigt när jag kmr hem , men det blir nog ikväll någongång . Ha en bra dag ! :*


Idag slängde jag bara på mej något . Så det fick bli långa linnen och shorts ifrån hm & kofta ifrån vila . SKärpet är ifrån gina .

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0