Godkväll!

Förlåt för att jag helt glömt bort er. Men Adam tvingade mig att vara med när han spelade fear för han skulle visa mig hur läskigt det var. Det var ju inte ett skit läskigt, varför säger alla att det är läskigt? Mesar.
Jag tar dock inte det som en komplimang att flickan som ska vara så läskig heter alma. haha

Men iaf, jag kollade när han spelade. & sen somnade jag där i hans säng. Så vaknade jag vid 22:15. Jippi!
Så jag gick direkt in i duschen och nu sitter jag här.
Måste dock gå och lägga mig snart igen. Har faktiskt lite planer för imorgon. ;)

♥ Secondhand shoppa med Mor, Far och Adam.
♥ Sola. Om inte vädret gör som jag vill, får jag använda medel.
♥ Fika med Lina.
Sen får vi se vad det blir mer, kanske hem till sis? Vem vet.

Men nu måste jag dra, ni får ha det så bra så hörs vi imorn!:*


Underbar är du! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0