There's no mountain too high, no river too wide.

Hallå allihopa! , hur är det med er?
Med mig växlar det som satan, ibland kan jag inte vara gladare, ibland lipar jag sönder och ibland är jag som nu, helt mitt emellan.

Jag sitter här och bara väntar på att jag ska bli trött så jag kan sova.
Imorgon ska jag förmodligen också bara sova bort hela dagen, och dagen efter det med, och efter den med, etc etc.
Men på söndag, då ska jag minsann inte sova. För då ska jag till liseberg. Hoppas jag iaf, beror lite på bror min. Men hoppas iaf!

Men nu ska jag se vänner igen, ni får ha en fortsatt bra kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Vaim

Alma du ska vara med mig någon dag! :D

Det var så sjuk mkt folk på liseberg idag så man fick vänta MINST 1h för varje karusell. Pusselipuss

2009-07-28 @ 23:40:06
URL: http://lina.vaim.se

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0