Föresten!

Berättade jag vad som hände igår när jag var ute och gick?
Nä, då berättar jag nu.
Jag gick skogsrundan, och i mitten var det lite blött så jag kollade ner i marken hela tiden för att inte gegga ner mig.
Sen när jag kollar upp står det ko och kalv där, alltså älgar. Alltså dom är kanske bara 2-3 meter ifrån mig.
& dom bara står där och stirrar på mig, och älgkor kan ibland bli aggrisiva när dom har kalv. så¨jag var livrädd.
Men jag ringde pappa och frågade vad jag skulle göra för att dom skulle försvinna, för dom ville inte flytta på sig så jag kom förbi, för dom tog upp hela vägen. hööh.

Han sa att jag skulle klappa lite med händerna och skrika lite så skulle dom försvinna. Så jag la på och sen började jag, men det tog ett bra tag för dom tkr jag. Sen gick jag asfort hem . :)

Ja, det var det. :)
'

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0