Tisdag.

Hallå!
Känner att det blivit lite dåligt med bloggandet och jag har fått lite klagomål.
Mår lite illa och så nu så ska snart gå och lägga mig.
Men kan ju skriva lite om vad jag har gjort idag iaf.

Först var det svenska och då spelade vi alias.
Efter det var det engelska och då kollade vi på good nigjt mr Tom.
Sen var det matte prov. & det var nog det första matteprovet jag inte kännt att det inte gick jätte bra. Men blir nog iaf g. Hoppas iaf.
Efter skolan åkte jag och köpte cigg, sen hämtade vi pappa. Han fick komma hem idag!
Så vi har ätit massa god mat och jordgubbar till efterrätt. Mums!

Imorgon så är jag ledig. Men måste plugga på förmiddan. & efter det ska jag in till stan, ska baka med Lina. Sen drar jag nog till Hampus en sväng också. Ja, det var väl det.

Vi får höras imorgon ist, då ska ni få se bilder på vad jag har shoppat nu i helgen. Night! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0