Godkväll .



Kom precis hem ifrån älsklingen . :) Hade saknat den bebben . Vi kollade på pongo och bara hade det mysigt .
En dag som började dåligt slutade iaf bra . För min dag har sett ut såhär :

Sov ju hos Linda , så självklart försov vi oss . Vid 10 i 11 va jag i skolan , precis lagom till en 3 timmars lång håltimma . yey .
Men iaf , carro mötte upp mej vid bussen och sen gick vi och åt . Jätte äcklig mat om jag får be , ush .
Så fortfarande hungrig så gick vi till vårt hus och satte oss och gjorde absolut ingenting med Sibel i 3 timmar . Låter det kul ? , tänkte väl de .
Men vid 10 i två mötte vi upp Fredrik & begav oss mot estetinformationen . Vi ska dansa ifrån 8 till 15 varje dag i en vecka , träningsvärk ! Sen ska vi ha uppvisning för alla på fredagen , jag pallar verkligen inte sånt . Tycker det är så himla pinsamt så det inte är sant ..
Men , livet är inte alltid lätt ..

När vi var klara med infon så stack jag Carro & Fredrik vidare till ljungarumsskolan , för jag skulle möta upp Hampus & Fredrik skulle möta upp mickis . & Carro skulle till hennes mammas jobb . :P
Mkt intressant måste jag ju medge .
Sen traskade jag Hampus & Carro mot ljungarums industiområde där då Carros mamma jobbar , vi dumpade henne där och fortsatte vårt traskande mot Hampus hus . And so on and so on . hehe .

Nu är jag iaf hemma ! , hv spelar sin första slutspelsmatch idag . Vi har ju inte den kanalen hemma så jag kan ju inte titta .. Kollade lite på o'learys (?) när jag bytte buss på juneporten . Men då var det bara något tjaffs om om det blev mål elr inte , så jag hann inte ens se vad det stod i matchen .
Får väl helt enkelt skicka iväg ett sms te Linda och fråga , för hon kollar ju på matchen den snorungen !

Har ju varuhanteringsprov imorgon också , har jag övat ? svar nej ! Så nu måste jag kila in i duschen , sen blir det göra något att äta och till det blir det mums-plugg & pongo ! :)

Tjingling ! :*




Kommentarer
Postat av: Hampus

SÖT DU ÄR!

2009-03-07 @ 16:37:36

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0