Helgen .

Hej !
Kom precis hem ifrån skolan . Först var det datorkunskap och sen planterade vi lite . :)
Min planer för dagen ser ut såhär :
  • Laga en otroligt god frukost ! ( och sen äta såklart )
  • Leta upp någon gammal och riktigt bra film och sen glo på den .
  • Ut och springa !
  • Duscha .
  • Plugga lite
  • Blogga såklart .
Ja , så ser dagen ut . :)



Nu ska jag istället berätta lite om min helg !

I Fredags blev det Pizza med Vaim , för att sen mätt och belåten gå upp till Danne och börja partyt ! . efter några timmar hos Danne blev det vidare på födelsedags fest för någon Niklas . Grattis till dig !
När jag tyckte jag hade nog drog jag hem till Hampan . Trevlig kväll !

Lördagen ! HockeyHockeyHockey ! , tror väl ingen missade hur det gick elr ? & om ni nu gjort det :




Vi är i final !


Men innan hockeyn var jag faktiskt på a6 med mor far bror sis och joacim . Fick ett par skor , ett tublinne , jeansshorts och puder . Bilder kommer senare !

Igår ( söndag ) så gjorde jag väl inte så mkt . Jag och Hampus hade rätt tråkigt , så vi åkte med hans pappa till Maxi och pantade massa burkar och flaskor . 250 kr fick vi ihop ! , vi köpte dock godis för hundra . Haha !

Men nu hungrar jag verkligen snart ihjäl , vi hörs senare ! :*


Kommentarer
Postat av: Petra

Fan va många burkar ni måste ha pantat då xD

2009-03-30 @ 15:39:25
URL: http://petora.blogg.se/
Postat av: Alma

Petra: Var dock mest flaskor . & dom är ju värda mer . Men vi hade ju lugnt mer än 10 papperskassar fulla . :)

2009-03-30 @ 16:30:24
URL: http://laama.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0