Helgen .

Ja , som vanligt är det rätt dött här i bloggen på helgerna . Förlåt ..
Tänkte iaf jag skulle berätta lite kort om vad jag gjort i helgen iaf . :)

I Fredags så hade vi ju dansuppvisningen i skolan , hjälp . Men det gick ändå förvånandsvärt bra , fast andra gången var ju inget taggad så det gick väl sådär . haha . men iaf , ska visa lite bilder sen . Själv tyckte jag att jag såg ut som en häxa/troll/hora/transa . :) haha , men sånt är livet . :P

Vi slutade runt halv 1 , så efter det åkte jag och Asta till ljungarumsskolan . & där fick jag en helvetes massa blickar , men vem kan klandra dom ? , jag såg ju hemsk ut . ;)
Om ni inte förstod så var vi då där för att jag skulle hem till Hampus . Så jag & Hampus traskade hem & Asta stannade kvar !
Väl hemma tog vi en dusch och sen bar det av mot Hampus farmor .
Där serverades det potatisgratäng och snitzel (?) till dom och pommes och kyckling till mig . (a) mums .
& till efterätt blev det chokladpudding . he he he . Jag tkr verkligen inte om chokladpudding , men för att inte göra henne besviken så bytta jag talrik med Hampus efter han ätit upp halva sin . :D
Sen träffade jag Linda lite på kvällen och sen va det inget mer med de .

I Lördags så åkte jag fort till råslätt med Lina . Sen blev det hockey , och himla vilken velig match , man visste inte rktigt vad dom höll på med ibland . Men det slutade iaf med 3-2 till hv i sudden . Himla kul med han som tappade skenan i timrå också . :D
Men det var ju ändå Stefan liv som gjorde så att hv klarade sej igenom denna matchen !





Melodifestivalen då , vad tycker ni ?  , vann rätt låt ?
Det tkr iaf inte jag ! , en melodifestival låt ska man kunna sjunga med i . Elr iaf höra vad hon sjunger !
Nä , där blev jag nästan lika besviken som måns blev . ;)

& idag har vi bara glott andra andra avenyn och latat oss . Ätit tårta och grejer också , för Hampus bror fyllde år idag . :)

Men nu kom pappa in med en marabou chokladkaka och en smarrig cornflakeskaka till mej . Så nu ska jag ta och springa in i duschen , för att sedan sätta mej framför txn . Plugga på färgläran och mumsa choklad !
See ya ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0