Ny vecka .

Ja , nu är det måndag igen . Alltid lika tråkigt när helgen är slut ..
Men denna veckan kmr nog gå ganska fort ändå .
  • Idag så slutade jag ju vid 10 .
  • Imorn slutar jag vid 12
  • Onsdag är jag ledig .
  • Torsdag slipper jag gympan , för vi ska ha någon informations grej för estetveckan .
  • & fredag är vanlig .
Låter rätt soft , tkr ni inte ? :) Jag & Carro ska för övrigt ha dans på estet . :D

Som sagt , slutade ju vid 10 idag . Emil kom och hämtade mej och nu sitter jag här .
Ska ta med något och äta och sen blire slapp .. Men om några timmar ska jag iaf ta mej ut på en springtur ! , snön har ju smält nu så det är bara att köra på . Känns hur skönt som helst att inte behöva åka te gym för att få springa lite .
Måste fixa lite musik dock , men det går nog fort .

Men nu säger min mage till mig att jag måste gå ner och göra lite käk ! , vi ses senare . :*


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0