Planering för veckan .

Fixat hockeybiljetter till Lina Linda & Hampus idag . Så hockey blir det minsann i veckan . 9.00 idag började försäljningen och 9.02 var dom slut . Haha , tur att man har kontakter !

Men ja .
  • Morgondagen ; Skola till 12 , sen efter det vet jag inte hur jag ska komma hem riktigt . Kanske beger mig till ljungarumsskolan , vem vet . Sen när jag kommer hem ska jag springa och plugga . tråkdag .
  • Onsdag ; Lång skoldag , slutar vid 4 . Då blir det väl till stan och äta elr något och sen hockey på kvällen !
  • Torsdag ; Skola till fyra och sen förmodligen stan och bio med sis !
  • Fredag ; Ska kanske till mormor och morfar med Hampan . :) Elr så blir det på lördag ! Mer än så är det faktiskt inte planerat ..
  • Lördag ; Samma som fredag typ . Kanske ska till torget också . ;D
  • Söndag ; Hockey !

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0