Söndag .

Goddag , hur har helgen varit ? :)

Igår hade vi det hur mysigt som helst . Vi låg och kollade på massa olika filmer och sen på natten tog vi ett mysigt bad !
Just nu är Hampus där nere och spelar rockband med min bror .
Jag ska nog också snart dra mig ner dit . hehe .

Sen ikväll drar vi hem till Hampus och jag sover där inatt , han är ledig och jag har sovmorgon . Så det kändes smart tkr jag . ;)

Imorn blir det förmodligen hockey . Om jag får tag på malin . Elr om Adam får tag i en biljett . :)






Mamma kom in och dansade lite i mitt rum igår . :)


Kommentarer
Postat av: Vaim

Vad gulliga ni är.

Haha vilken söt mamma du har :)

2009-03-22 @ 19:28:25
URL: http://lina.vaim.se
Postat av: Malin

HAHAHHA party Lena <3

2009-03-26 @ 21:00:54
Postat av: Malin

HAHAHHA party Lena <3

2009-03-26 @ 21:01:26

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0