Trött , kall & ännu kallare .

Ja , sitter här med en tjocktröja och invirad i täcket . Men inte fan blir jag varmare för det . Jävla snö , ska förpesta hela tillvaron !
Jag har iaf godis att trösäta på . Vill dock bara att Hampus ska komma hem så jag kan tröstäta på honom ist . haha.

Ah , har eg inte så himla mkt att skriva . Det var hockey igår . Klacken var seg , för dom vanliga klackledarna är portade resten av säsongen . Så hela första perioden sjöng vi typ bara en och samma sång hela tiden . Himla tröttsamt .
Sen så var ju inte domarn den bästa hlr . & hv va ju inte så jävla bra heller måste jag ju medge ..
Så det slutade 3-1 till frölunda ..

Fick tillbaka mitt matteprov idag , ännu ett MVG ! :) Ah , nu ska jag mysa ner mig här i stolen och kolla på andra avenyn .
Vi hörs ! :*


Ibland är vi bara så snygga !


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0