Trött & Kall .

Ja , det blev ju ingen springning idag . För det första så somnade jag vid 12 och vaknade inte förens nyss . För det andra så har det snöat i flera timmar nu så jag får damp ! , varför ska det komma mer snö när jag vill att det ska bli sommar ?
Nej , det är inte rätt ..
& imorn hinner jag inte åka och träna för emil kommer & hämtar mej vid 2 .
Får helt enkelt hoppas på att det smällt bort tills på onsdag så jag kan springa då . HoppasHoppas ! :)

Men iaf , har precis ätit . Lasange som elin gjort , gott . Åt nästan inget ändå dock , är inte hungring alls .
Hon lovade dock mej att hon skulle göra marängsvish sen , och det kommer jag helt klart vara hungrig på . ;)

På tal om något helt annat , jag var på stan med Carrojsan i Fredags . Shoppade upp runt 700 kr . Kanske inte så smart , för nu har jag inga pengar tills den sista mars . Har lovat Hampus att sluta röka tills hans födelsedag också , 9 april .
Får väl se hur det går . haha . Men ska faktiskt göra så gott jag kan .. Har tänkt på hur mkt mer pengar jag skulle ha om jag inte rökte . Det är iaf några hundra mer i månaden .
Men shoppning var det , här är mina fynd !




  • Jeanstights med fickor och dragkedja längst ner . Ifrån vero moda , 279 kr .
  • Vanliga tights . Ifrån hm , 79 kr .
  • Trosor . Ifrån gina , 49 kr .
  • Halsband med rosett . Ifrån ur och penn , 30 kr på rean !
  • Armband . Båda ifrån ur och penn , och båda 25 kr var på rean .
  • En stiftpenna . Ifrån bokia , 30-40 kr .
  • Köpte ett block också , fast när jag kom hem så såg jag att det va rutigt , då blev jag arg på migsjälv att jag inte kollade det innan jag köpte det . Så det lämnade jag hos Hampus ! haha
Sen har jag ingen aning om vart alla andra pengar tog vägen ! Köpte dock cigg och pizza också . Menmen ..

Nu ska jag nog ta och plugga lite till varuhanterings provet som jag har på fredag . See ya later ! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0