Natchotime!

Jag sitter just nu i soffan hemma hos sis. Natchosen är i ungnen och quornen ligger i stekpannan. Så snart nalkas det käk. Det ska bli gott. :)

Dagen har varit bra, började med ett prov i naturkunskap som förmodligen kommer bli ett stor fett IG. Sen efter det var det håltimma. Då gick jag på a6 med daim en stund. Sen lunch.
Efter lunchen skulle jag vara modell åt Madde. För deras projektarbete. Så hon gjorde en jätte cool sminkning på mig med illgröna lösögonfransar och sockrade läppar samt ögonbryn. Bilder kommer sen!

Mor hade hittat två lägenheter här i huskvarna som jag och syrran ska försöka få. Även om vi inte vill bo här i huskvarna så får vi ta det vi får och sen får vi leta vidare. För det funkar verkigen inte så som Emma har det nu.
Det är dock lätt att ta sig till skolan och Hampus ifrån huskvarna, men ändå. Huskvarna...

Men nu blev maten klar, vi hörs sen! :*

Hon lockade även håret på mig. Mycket fint! :)


Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0