Bilder på mina shoppingfynd.

Skinn kjol. 199 kr på HM.

 

Lång skjort grej. 149 kr på VILA.

 

Kort kofta. Lite fluffig i armarna. 125 kr VILA.

 

Sen köpte jag även en till tröja, men den spillde jag smör på idag. HEHE. Så det är nu helt diskmedlig och potatismjölig. :)

 

Förövrigt så har det inte hänt spec mkt idag, varit i skolan som vanligt. Riktigt tråkig dag faktiskt, ville bara hem och sova..

Imorgon har jag sovmorgon, det är gött äre! Tänkte faktiskt ta mig ut och springa en runda innan skolan, vi får väl se om jag orkar. Men det är ju trots allt tanken som räknas. ;)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kollar på vänner. Ni får ha en fortsatt trevligt kväll så hörs vi imorgon. :*


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilka tjusiga saker du har köpt =)

2009-10-19 @ 23:08:02
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahaha skjort grej?

2009-11-04 @ 15:56:45
URL: http://malinslaxfett.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0