Första lovdagen..

.. har jag spenderat med att gå en promenix med daim och sen sova. Bäddat om min säng också..

Gårdagen hände det väl lite mer, vaknade upp här hemma hos mig med Hampan, fixade mig och sen åkte jag in och träffade daim på en fika i stan.



Efter det åkte jag hem och städade Hampus rum. Var eg meningen att vi båda skulle hjälpas åt, men han satt mest vid datorn. :P Men jag förlåter honom. :) Fint blev det iaf, och så stort! Det visade sig även att hans skrivbord faktiskt är vitt.

Nu ska jag väl inte göra något spec, höstmörkret gör mig så depp. Om jag inte har har Hampus att mysa med, för då är det bara mysigt. :) Men att sitta helt ensam och inte ha något alls att göra, det är ingen höjdare.
Men jag får väl försöka göra det bästa utav situationen. Ska göra mig en kopp te nu och sen får jag väl se på någon random film. Vi hörs! :*

Kommentarer

Tyck till här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0